1. Učenci 4. razredov smo raziskovali VPLIV ČISTIL NA RAZVOJ BAKTERIJ.
Iz gojišča bakterij smo
pripravili vzorce. Bakterije smo dodali v raztopine različnih čistil, ki jih
uporabljamo v gospodinjstvu. Vsaka vrsta čistila je bila zastopana z dvema vzorcema:
BIO čistilo, ki običajno ni obarvano, in
čistilo, ki je običajno lepe barve, zaradi
dodanega barvila.
Raztopine čistil z bakterijami
smo natočili v posebne posodice – gojišča in jih pustili na sobni temperaturi.
Čez nekaj dni bomo ugotavljali:
·
Katera
čistila uničijo večino bakterij?
·
Katera
čistila ne uničijo večine bakterij?
·
Katera
čistila so najučinkovitejša?
·
Ali
barva v čistilih vpliva na preživetje in razvoj bakterij?...
Na dobro delovanje čistilne
naprave vpliva količina bakterij, zato je pomembno, da vemo, katera čistila ne
uničujejo vseh bakterij, saj bi bilo s tem delovanje čistilne naprave slabše.
2. EKO IGRA
V
drugem delu smo izdelali eko igro, ki smo jo tudi igrali. Pravila igre so
naslednja:
-
Potrebujemo
igralno polje, kocko in vsak igralec svojo figurico.
-
Igralec
vrže kocko in napreduje za toliko mest, kot mu pokaže kocka.
-
Če
pride na označeno polje, mora odgovoriti na vprašanje, ki je napisano na
kartončku.
-
Če
je odgovor pravilen, nadaljuje pot naprej. Če je nepravilen, se vrne na
začetek.
-
Zmaga
igralec, ki je prvi na cilju.
Igro
smo seveda preizkusili in se pri njej zelo zabavali in tudi veliko naučili.
Če
želite, vas povabimo v 4. razred in ko boste imeli čas, se lahko igrate z nami.
Ni komentarjev:
Objavite komentar